به گزارش روابط عمومی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآوردههای کشاورزی شهرداری یزد، « محمدرضا دشتی» بیان کرد:ایجاد بازارچههای میوه و ترهبار شهری رویکردی در تقویت دسترسی عموم شهروندان و تنظیم بازار محصولات کشاورزی است که سبب به تعادل رسیدن قیمتها و عرضه محصولات با قیمت مناسب برای مصرف کنندگان است.
دشتی افزود:فعالسازی بازارچههای میوه و تره بار شرایطی رقابتی ایجاد میکند که این مهم علاوه بر پویایی بازار و ایجاد مشاغل جدید، منافع کشاورزان و مصرف کنندگان را نیز به همراه خواهد داشت.
وی در ادامه گفت:بر این اساس ساخت بازارچههای دائمی میوه و ترهبار و راه اندازی بازارچههای فصلی وموقت در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.
رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآوردههای کشاورزی شهرداری یزد مطرج کرد:پروژه ساخت بازارچه میوه و تره بار امام شهر اقدامی در این مسیر است که تاکنون پیشرفت 40 درصدی این فعالیت زیرساختی رقم خورده است.
دشتی افزود: اعتبار و هماهنگیهای لازم برای تکمیل و تسریع در روند اجرائی کار انجام شده است و امیدواریم در آینده ای نزدیک بتوان بهره برداری از این پروژه را برای خدمت به شهروندان عزیز شهر میراث جهانی یزد شاهد بود.
بازارچه میوه و ترهبار امام شهر در زمینی به مساحت 2 هزار و 200 مترمربع و ساختمانی با زیربنای هزار و 600 متر در خیابان فرهنگ-امام شهر در حال ساخت است.